DuweLL, een gevestigd boekhoudkundig bedrijf, heeft een belangrijke stap gezet door van de drukte van de stad naar het serene, landelijke gebied van Nederland(midden-Limburg) te verhuizen. Deze verhuizing was niet alleen een fysieke verandering, maar bood ook een unieke kans om de werkwijze te vernieuwen en op te frissen. Het uitgestrekte groen en de grazende paarden vormen nu een rustige en inspirerende achtergrond voor het harde werk dat elke dag wordt verzet.
Bij DuweLL geloven we in het bouwen van sterke relaties, zowel met onze klanten als met elkaar. We gaan altijd de extra mijl, en we zijn er trots op dat we dit kunnen doen in een omgeving die zo inspirerend en verfrissend is als onze landelijke locatie.
Gelegen in een sfeervol pand, is het kantoor van DuweLL nu een plek waar het getik van toetsenborden vermengd wordt met het zachte gehinnik van paarden. Het is een plek waar het team tijdens de lunchpauze een wandeling kan maken over de weidse velden en waar ze zich elke dag inzetten om hun klanten de best mogelijke service te bieden.
DuweLL is niet zomaar een boekhoudkundig bedrijf Het is een plek waar professionaliteit en passie samenkomen, waar toewijding tot uiting komt in elk aspect van ons werk, en waar we er trots op zijn om onze klanten een service te bieden die even uniek is als de locatie waar we ons bevinden.
Het team achter DuweLL
dhr. drs. Michel Dolmans
Eigenaar / fiscalist
Michel is afgestudeerd aan de Universiteit van Tilburg in het vakgebied belastingrecht. Van kinds af aan is hij opgegroeid binnen het vakgebied. Zijn vader is ook een afgestudeerde fiscalist en was eigenaar van een administratie- c.q. belastingadvieskantoor. Michel heeft daarnaast jaren ervaring opgedaan bij de BIG-4 kantoren waaronder KPMG Meijburg & Co en Deloitte. Hij heeft kennis van pensioenen / lijfrenten in eigen beheer maar ook van juridische holdingstructuren.
mevr. Veronique Engels- Clercx
Salarisadministrateur / relatie manager
Veronique verzorgt bij DuweLL de volledige salarisadministratie van cliënten. Daarnaast stelt ze voor een aantal cliënten de jaarrekening op alsmede de belastingaangifte. Veronique is werkzaam op maandag, dinsdag en donderdag van 8.30 uur t/m 17.00 uur. woensdag en vrijdag zijn haar vrije dagen.
mevr. Miranda Hansen
Administratieve medewerker / debiteurenbeheer
Miranda is vaak het eerste aanspreekpunt bij telefonisch contact. Zij verwerkt van veel cliënten de administratie in de software van Exact en verwerkt periodiek de BTW aangiften. Verder verzorgt zij de facturatie t.b.v. cliënten. Miranda is werkzaam op maandag t/m donderdag van 8.30 uur t/m 17.00 uur. Op vrijdag is zij werkzaam tot 14.30 uur.
mevr. Saskia Ras-Rog
Relatie manager
Saskia onderhoud relaties van diverse cliënten. Zij verwerkt voor cliënten administraties, stelt jaarrekeningen op alsmede de bijbehorende belastingaangiften. Saskia is werkzaam op maandag, dinsdag en donderdag van 8.30 uur t/m 17.00 uur. woensdag en vrijdag zijn haar vrije dagen.
mevr. Silvie Theunissen
Relatie manager
Silvie onderhoud relaties van diverse cliënten. Zij verwerkt voor cliënten administraties, stelt jaarrekeningen op alsmede de bijbehorende belastingaangiften. Silvie is werkzaam op maandag en dinsdag van 8:30 tot 12:30 & woensdag en vrijdag aanwezig op kantoor van 8.30 uur t/m 17.00 uur.
dhr. Laurenz van de Poll
IT-beheerder / Webontwerper en -beheerder
Laurenz ondersteunt DuweLL op het gebied van IT en webbeheer. Als IT-beheerder en webontwerper houdt hij zich bezig met het onderhoud en de ontwikkeling van onze systemen en website.
mevr. Wendy Wulms
Relatie manager
Wendy onderhoud relaties van diverse cliënten. Zij verwerkt voor cliënten administraties, stelt jaarrekeningen op alsmede de bijbehorende belastingaangiften. Wendy is werkzaam op maandag, dinsdag (aanwezig op kantoor) en donderdag (aanwezig op kantoor) van 8.30 uur t/m 17.00 uur. woensdag en vrijdag zijn haar vrije dagen.